torsdag 25 oktober 2012

Tomtar

I somras, i mitten av augusti närmare bestämt så var det Loppis hos mina föräldrars ena granne. Jag stod där och sålde en massa grejer och köpte betydligt mindre än vad jag sålde. Mest, eller bara när jag tänker efter, så handlade jag av min en faster, bl a en bok men också lite tomtar. 

Jag har ju lite större boende denna jul jämfört med förra och då behövs det ju lite mer pynt. Att de inte var i porslin utan klarar av att åka i golvet utan att gå sönder var ett plus. 

Problemet är att julkartongerna ligger ute i förrådet, långt in. Tror ni att jag har varit där och lagt ner dem? Nej. Tror ni att jag har lagt dem på något annat smart ställe? Nej. 
Utan de står så fint i fönstret i gästrummet och inväntar julen :-) bara 2 månader kvar, igår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar