måndag 8 oktober 2012

Lite mer fint

Jag har ju tidigare nämnt min avundsjuka mot alla fina hem som jag har fått äran att hälsa på i. I lördags så tog jag tag i min avundsjuka och gjorde lite åt det. Jag åkte till Ikea. Jag skulle bara köpa present till Kate. Det blev visst lite till. Presenten glömde jag självklart att ta kort på men jag kan avslöja att det var lite ljus. Ljus och personliga bilder gör ett hem. 

Ljus och personliga bilder ja, ljus det hade jag redan (men tackar inte nej till fler, vet bara inte var jag ska ställa dem så att det blir barnsäkert), även bilder hade jag, några, men inte en enda ram! Inga tavellister att ställa ramarna på heller. Nu har det blivit ändring på det. Här kommer ett liten glimt.
Bilder tagna mer och utan blixt. Hallen med ljus har jag visat er tidigare men nu har det tillkommit två ramar som pryds med bilder på mina finaste :-)

Ramen var yberbillig och har ett namn jag inte minns men den kostade 9:- på Ikea. Det kan nog bli några fler att pryda barnens respektive rum med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar